Måndag

Nu är alla proven i högstadiet avklarade, så jag antar att jag kommer att ha mer tid för att blogga, om motivationen finns där vill säga. Det är alltså ca 2 veckor tills jag går ut höstadiet, och det känns rätt otroligt. På ett positivt sätt skulle jag nog säga, men samtidigt känns det en aning skrämmande med tanke på att det här är det första riktiga valet man gör angående sin utbildning. Och vad är det med det då kan man ju fråga sig. För mig har det ändå varit rätt självklart att jag ska börja gymnasiet efter högstadiet. Givetvis är det ju en helt ny skola man kommer till också, vilket definitivt kommer att vara en stor förändring. Det är inget tvivel om att gymnasiet kommer att vara jobbigare än högstadiet.

Nej, men hörni snart är det sommar, och den tänker jag njuta av med massor av sol, bad, glass och långa sköna sommarkvällar. Det lovas tydligen en varm och fin sommar, och föehoppningsvis blir det det också. 



Hermès vår/sommar-reklamkampanj är så härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0