Torsdag

Tja! Sämsta bloggaren ever här igen! Datorn verkar tyvärr inte alls vilja samarbeta, så jag är på gränsen till att få något värre raseriutbrott. Nåja, ska försöka få till ett inlägg i alla fall.

Mina dagar har på sistone för det mesta varit fullspäckade av skolarbete, men nästa vecka blir det sista provet på högstadiet. Jag har inte räknat dagarna tills det blir sommarlov, men det är minsann inte länge kvar. Det har dock varit lite synd att det varit så kallt för årstiden, men nu idag blev det plötsligt varmare. Så idag har jag varit duktig och tvättat terassen och moppen. Självklart började det regna medan jag tvättade moppen.

Imorgon blir det vääldigt tidig uppstigning. Jag, syrran och mamma åker med tåg till Helsingfors för att shoppa, innan hela familjen åker till mormor och morfar för att spendera helgen där.

Jag vet inte hur jag ska orka stiga upp imorgon. Man blir praktiskt taget tvungen att släpa upp mej ur sängen på morgnarna. Nu ska jag packa lite och sedan ska jag gå och sova, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0