Hemma igen

Hej allihopa! Har precis kommit hem från mormor och morfar. Bilresan var en plåga kan jag säga. Man vill ju inte direkt sitta i bilen i ca 5 timmar när det är över 20 grader varmt ute. Fast det är först nu jag känner att huvudvärken är på väg. Inte blir man ju vidare lättad att komma hem till ett hus som inte är så mycket svalare. Nåja, under resan hade jag i alla fall en bra bok som sällskap.

Har by the way fått årets första myggbett, om man bortser från de hemska myggorna i Egypten. Tycker ju att myggorna borde ha gjort sitt för resten av året, haha!

Angående vår shoppingdag shoppade jag väldigt lite, är rätt besviken på mej själv, haha! Annars hade vi väl en trevlig dag. Vädret var på topp, solen sken och det var förvånansvärt varmt. Jag vet dock inte om jag ska se det som ett plus eller minus i shoppingsammanhang.

Kan lägga upp bilder på det lilla jag ändå fick med mej hem senare, men nu måste jag ta tag i läxorna.



Jag och Alexandra på en uteservering i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0