Första maj!

Glad första maj på er! Jag har precis kommit hem från stan, och nu är jag proppmätt efter första maj lunchen med familjen. Eller lunch kan man väl inte kalla det, det var tänkt som lunch, men restaurangerna är ju rätt fullsatta på en sån här dag, så det blev lite senare än planerat.

Först träffade jag dock vännerna, och så strosade vi runt på jakt efter ett trevligt fik som inte var fullt, vilket var väldigt svårt att hitta i denna lilla stad. Man hade ju hoppats på att få sitta och njuta av solen på en uteservering den här dagen, men icke.

På tal om det dåliga vädret var jag helt fel klädd som vanligt, men det är ju trots allt första maj, så man hade ju hoppats på lite mer än duggregn och en temperatur på 6 grader. Men det var bara att bita ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0