Packat och klart!

Har precis kollat på DHW och slängt ner lite grejer i väskan. Liksom gårdagen har även den här dagen mest ägnats åt packning. Nu har jag så gott som allting ner packat. Imorgon bitti bär det alltså av till Hurghada i Egypten. Planet går vid 6-tiden till Stockholm och sedan åker vi därifrån till Egypten. Det blir alltså inte många timmar sömn inatt.

Shit, jag har glömt att köpa tuggummi! Jag brukar alltid få lock för öronen när jag flyger, och sedan sitter man där och gapar som någon värre idiot, haha! Ifall jag hinner får jag väl lov att gå och köpa tuggummi på Arlanda, annars får jag klara mej utan.

Nu ska jag krypa till sängs om jag ska hinna sova något över huvud taget. Tar nog inte med laptopen, eftersom jag ännu inte har någon väska till den, men det kan ju hända att jag bloggar något på ett eller annat sätt där nere.
Nåja, vi hörs, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0