My birthday!

Jag var för en gångs skull på gott humör när jag vaknade, hah, lite störande är det ju när man stängt av väckarklockan, för att ligga och dra sig en stund (eller möjligen somna om) och så kommer Alexandra in piper något i stil med: "Gomorron plutten, grattis på födelsedagen!" Fast rätt trevligt också, haha! När jag går ner för att äta frukost har pappa lagat ägg i alla möjliga former, äggröra till mej och stekt ägg till Alexandra(mycket viktigt, haha!)

Eftermiddagen spenderades med läxläsning framför SATC, kanske inte den bästa kombinationen. Slutet av det ena avsnittet fick mej att le för mej själv, det kanske inte var något märkvärdigt, men det är ofta små saker som får mej att inse vissa saker. Varför ska jag ägna en enda sekund av min tid åt att bry mej om vad andra tycker och tänker om mej? Vad skulle det vara bra för?


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ditt och mitt inlägg liknar varandra rejält, fast jag lovar att jag inte såg ditt föran jag skrev mitt, promise! Tänkte bara säga Grattis, igen, och att jag ÄLSKAR DIG FÖR DU ÄR MIN BÄSTA VÄN!

2010-03-22 @ 19:57:27
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0