Hemma!

Ville bara informera er om att jag är hemma nu, även om vi kom hem redan på natten mellan tisdag och onsdag. Jag kan väl inte säga att jag är överlycklig över att vara tillbaka i det här slaskiga och kalla landet från ett varmt och soligt Egypten, hade gärna stannat där lite längre...

Det är ju i princip vår nu, men vem skulle kunna tro det? Marken är så gott som helt täckt med snö och snödrivorna är enorma. Jag antar att det blir en vit påsk i år.

I och med att jag är hemma från resan nu är jag ju alltså tillbaka i skolan också. Provperioden är i och för sej slut, men jag kan väl inte påstå att det är jättekul för det, haha! Första skoldagen efter lovet förde med sej en trevlig huvudvärk, som dock botades med en tablett och mina vänners sällskap. Men dagen förde med sej något bra också, jag fick ut mitt betyg och jag måste säga att jag är väldigt nöjd över det.

Bilder från Egypten kommer senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0