Äntligen fredag!

Såå skönt med fredag! En typisk fredag för mej brukar dock vara att bara slappa, lägger jag mej i soffan framför TV:n en fredagskväll somnar jag nästan direkt. Jag är så trött på kvällarna nuförtiden, inte för att jag någonsin varit en kvällsmänniska, något som mina kompisar inte är så hemskt förtjusta i, haha!

Imorgon blir det en rätt så busy dag. På kvällen ska vi fira min och Alexandras födelsedag, så då fixar jag och Alexandra middag och så kommer tjejorna hit. Före det är det en hel del som ska handlas och fixas. Arbetsfördelningen går till på det sättet att Alexandra sticker iväg på träning och lämnar jobbet till mej, hehe...

Nu ska jag släpa mej till sängs, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0