Veckan som gått

Nu har det inte varit några inlägg på en hel vecka. Min vecka har i alla fall bestått av plugg, låånga skoldagar, en del shopping, scrapbooking hos Ika etc.



Jag blev faktiskt riktigt nöjd över mitt arbete hos Ika. Ika är så himla duktig på sånt här, hon har verkligen öga för konst, hon vet vad man ska placera vart för att framhäva bilderna bäst osv. Så hon gav oss alla en massa idéer om hur vi skulle göra. Gårdagskvällen var skitkul, vi åt Ikas goda skinkpaj, scrappade, kollade på finalen av Robinson och åt kladdkaka.

Igår var jag också och shoppade jeans med mamma. Det blev tre par:



Rätt enkla jeans, ett par från Gina, ett par från Vila, och så ett par Lee-jeans från JC.

Snart ska jag iväg till kyrkan för att få en underskrift, men sedan har jag i alla fall en hel låda choklad (Pappa köpte varsin till mej och syrran från chokladlandet Belgien) alldeles för mej själv, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0