Torsdag

Skolan idag var otroligt utmattannde, har inte blivit sådär trött av skolan på länge. Vi fick by the way veta vilka dagar vi kommer att ha olika prov igår, och jag kan säga er att det var inte kul. Jag har på känn att det här kommer att bli den värsta och stressigaste provperioden hittils.

Jag var även ute och joggade för första gången på en lång tid. Man kan väl säga att jag tog julledigt med det också. Dessutom har det ju varit svinkallt nu på senaste tiden. Men det var riktigt skönt idag när det var lite varmare. Nackdelen med att jogga ensam är att man blir lite skrajsen av sig. Jag brukar allt emellanåt kolla bakom mej för att försäkra mej om att ingen följer efter mej. Jag hörde inte att någon kom bakom mej en gång när jag tittade bakåt, så gissa om jag blev rädd när jag såg en svartklädd man på cykel bakom mej.

Nu ska TV-serie-nörden Gabi fortsätta kolla på Glee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0