I'm back!

Nu funkar nätet igen, så nu kan jag blogga hur bra som helst. Det har varit något fel med internet i hela huset under största delen av veckan, vilket skulle kunna vara en bra orsak till varför jag inte har bloggat, men jag har även varit upptagen med skolarbete den här veckan. Den trevliga provperioden har alltså börjat. Jag tycker själv att jag har pluggat så mycket jag har hunnit, men inget av proven denna vecka gick särskilt bra. Så jag antar att jag lösningen är att bara plugga ännu hårdare. Men jag orkar inte!!! Vet inte hur fasen jag ska klara gymnasiet!

En positiv sak med provläsning är att jag hinner smörja in mina händer stup i kvarten. Mina ormskinnshänder har faktiskt blivit riktigt lena och fina!



Snälla lilla Voodoo-docka, ge mej lite energi!

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Awe vilken sööt liiten docka :)

2010-02-24 @ 09:11:38
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0