Hmmmm...

Vad gäller bloggandet började ju det här året jättebra! NOT! Jag är alltid lika bra på att hälla såna här löften. Om sanningen ska fram har jag inte haft särskilt mycket att skriva om plus att jag inte så mycket som rört vid datorn på de senaste dagarna. Men, som för alla andra har skolan börjat för mej med, vilket jag inte är så förtjust i. Ingen soft start är det heller, det blir matteförhör redan på tisdag och sedan kommer alla dessa prov.

Aj, det börjar bli jobbigt att skriva med båda händerna. Har så ont i överarmen av någon konstig anledning, det gör ont så fort jag böjer på den. Kanske har jag sovit på den armen, jag vet inte, jag brukar ju lyckas med de mest konstiga saker.

Nåja, from now on ska jag försöka blogga med mindre mellanrum än jag gjort hittils, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0