Första inlägget 2010

Nu är det 2010... Det är något jag verkligen inte vant mej vid än. I och för sej är det ju bara tredje dagen på det nya året. Men ändå, det föregående året har gått så himla snabbt. Jag är antagligen inte ensam om att tycka att åren bara går snabbare ju äldre man blir. Jag hade inte tänkt berätta om mina spekuleringar kring det gamla året, för det har jag inte så mycket av. 2009 har väl varit ett bra år, det var även året då jag började blogga. Jag kan väl säga att mitt första blogg-år inte varit särskilt aktivt, och det har ju inte början av det här året varit heller. Men än är det inte försent. Det nya året kan väl bli en ny start för mitt bloggande. Först och främst ska jag försöka fixa en ny header, blogga oftare etc. Få se nu hur det går, haha!

By the way har vi börjat söka efter resor på nätet till sportlovet (jo, vi är lite sent ute). Det blir nog en solsemester, någon som har något bra tips?


Kommentarer
Postat av: Emma

SKIATHOS!!

Eller Lloret de Mar, fast då blir jag avis!

2010-01-06 @ 16:41:05
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: ika

ou yeah, blogga oftare de börja ju bra!!! haha ♥ far till portugal, kalifornien eller galapagos öarna o packa me mej!! :)

2010-01-07 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0