Är man i gott sällskap så...

Jag hade en awesome kväll med girlsen igår! Tjejorna kom hit och så åt vi bl.a. chokladdoppad frukt, pratade om allt och ingenting, skrattade (det kan man inte undvika med det här gänget!), och så spelade vi spelet Oogachakka och idolspelet. Det var skitkul! Tack för en kul kväll hörni!

Jag hade faktiskt laddat kameran inför gårdagskvällen (som jag oftast brukar glömma), men bilderna jag tog blev inte alls bra, så tyvärr blir det inte några bilder nu heller.

Hela den kvällen kändes så himla avslappnad, att man kunde glömma allt annat, men så fort tjejerna hade åkt blev jag påmind om den långa raden med prov som väntar. Usch! Idag är det alltså pluggning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0