Torsdag

Nu är det bara en skoldag och sedan är det sportlov! Eller nja, skoldag och skoldag, det är friluftsdag imorgon, och skoldagen är kortare, så det ska väl inte vara sådär jätteansträngande. Det ända som pratas om i skolan är hockey-OS. En del sitter uppe hela nätterna för att inte missa en enda match, och i måndags satt hela skolan i gymppasalen och kollade på hockey. Jag måste dock säga att inte är så väldigt insatt, fattar inte det intressanta i det hela.

Min dag har inte varit speciellt märkvärdig. Mina gulliga kompisar bestämde sig för att idag skulle vara en "dissa Gabi dag"... mmm, skitkul... De insåg dock rätt snabbt att det inte var något vidare kul, vilket var tur för mej eftersom jag kände att en fruktansvärd huvudvärk var på väg. Och har man inte själv huvudvärkstabletter med sig är det väl bra att ha en tvillingsyrra. Okej, få inte fel intryck av mina kompisar, de är inga mobbare, haha! De bara har ett visst behov av att bråka med folk, haha, nee, skämtade bara.

Sedan, efter skolan, blev det en sväng till stan med Alexandra och Ika. Först fika på Wayne's och sedan sedan strosade vi runt i affärer, främst på spaning efter sommarkläder för min del, eftersom vi snart åker iväg till Egypten. Köpte inget idag, så jag antar att jag får ta en till sväng via stan någon av de närmsta dagarna. Beställde en bikini för några veckor sedan, men den kommer inte att komma innan vi åker, så jag håller fortfarande utkik efter en ny bikini.

Just nu håller jag på att se på Glee, det är så himla synd att det är säsongsavslutning!

Kommentarer
Postat av: Nemsi

Go hockey fans!! Dissa Gabi dagen är en kul dag!! Tror du får stå utmed den ett par dagar framöver <3

2010-02-25 @ 22:02:42
URL: http://nemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0