Tisdag

Dagen var inte så hemskt ansträngande:dramatisering på samhällsläran, därefter gymppa, och sedan var det studiebesök vid Övis. Jag har inte ändrat min åsikt om den om den skolan, jag vill fortfarande komma in dit. Skolan ligger i stan, så vi tänkte ta bussen hem därifrån istället för att åka tillbaka till skolan och sedan åka hem. Självklart var utgången spärrad så vi missade bussen, så det var bara att vänta på nästa buss.

Med mej hem fick jag i alla fall ett riktigt fynd:



En söt sommarklänning som passar bra ifall vi nu åker till södern på sportlovet. Få se nu hur det blir med det eftersom vi inte har beställt resa ännu, så jag antar att det i så fall blir någon sorts sista minuten resa.

Så är det ju andra februari idag också, vilket betyder att Emma fyller 16 år. Det innebär också att det är exakt tio år sedan jag för första gången träffade den ytterst konstiga, men ändå underbara människan. Grattis på födelsedagen honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0