Söndag

Är mitt uppe i packandet just nu. Har hållit på med det i stort sett sen jag kom hem från kyrkan. Ändå känns det som om jag inte kommer någon vart, jag bara plockar fram en massa saker utan att fundera något vidare. När man ska packa brukar alltid bli någon sorts stressmoment för mej. Sedan oroar jag mej alltid för ifall jag har glömt något, men det brukar ju visa sej när man kommer fram, haha!

Väderprognosen for Hurghada verkar okej, och så lär det ska finnas fina snorkelområden vid Rödahavskusten där Hurghada ligger. Det som oroar mej är maten, av vad jag har hört kan man väldigt lätt bli magsjuk i Egypten. Och jag brukar alltid ha oturen att få någon form av magsjuka på våra södernresor. Mamma har dock inhandlat olika sorters magmediciner för att vara på den säkra sidan.

Nu ska jag återgå till packandet, fast jag har ju i och för sej hela morgondagen på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0