Mina funderingar...

Har precis kommit hem från en promenad med Alex, Emma och Mimsan, och slagit upp laptopen här bland en massa skolböcker.

Som ni vet har det varit lite sådär med mitt bloggande på sistone. Jag vet att jag har skämtat om hur sällan jag bloggar och att det här är den mest onödiga bloggen som finns, men det börjar faktiskt kännas så. Jag har lovat mej själv gång på gång att bli en mer aktiv bloggare utan att hålla det. Så jag har faktiskt börjat öveväga alternativet att lägga ner bloggen. Men min kära vän Emma tyckte istället att jag skulle ta mej själv i kragen och göra verklighet av mina löften. Och visst verkar det mer lockande att nå det mål man satt upp för sej än att bara ge upp?

Till saken hör också att Emma hotade med att lägga upp en bild sin blogg av mej tagen när jag somnat i bilen. Jag blev livrädd, haha! Jag somnar alltid i bilen på längre resor, så det har blivit lite av Emmas och Alexadras hobby att irritera mej med att  ta bilder när jag sover. Nåja, anyway, jag tror bara att jag behöver hitta ny motivation och inspiration för att göra bloggen mer intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0