Äntligen helg!

Äntligen är det helg, fast det känns som om den här veckan har ändå gått rätt så snabbt ändå och det har varit skönt att ha en prov-fri vecka. Nästa vecka väntar dock två av de mest krävande proven: franska och fysik.

Imorgon ska vi fira Emma som fyllde 16 i tisdags, hon ska tydligen fixa en tre rätters middag. Som tema är det enfärgat, man ska alltså klä sig helt i en färg. Jag fick en färg som jag inte äger ett ändå klädesplagg av, så jag fick rota runt lite i mammas kläder, och hittade en skjorta i den färgen (färgerna är hemliga tills imorgon).

Tror förresten att jag nått höjden av dumhet idag. Vem annan kan vara så korkad att man går och köper ett par tights utan att komma på tanken att kolla storleken? Som tur var passade de även om jag trodde att de skulle vara för stora.

Nu ska jag antingen börja plugga till fysikprovet eller se på GG. Det är ju i och för sej ingen tvekan om vilket av alternativen som verkar mer lockande...

Kommentarer
Postat av: emma

Gabi, var är dina 2 inlägg, du vet vad som kommer annars, zzzzz till facebook, gulligt värre! :P

2010-02-11 @ 18:15:24
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0