Haircut

Jag gick som sagt och klippte mej idag, så nu har jag fräscha toppar igen. Inga drastiska åtgärder alltså. Men mina toppar hade blivit rätt slitna, och jag hatar när det blir sånt där trassel i topparna. Jag blev dock ganska förvånad när Frisörskan frågade mej ifall jag ofta brukade ha håret uppsatt i hästsvans. Mitt hår hade tydligen tagit skada av mina "dåliga hårdagar frisyrer", så hon rekommenderade att jag flätar håret istället för att sätta upp det i hästsvans, för att undvika slitage.

Köpte även ett nytt balsam medan jag var där:



"Foxy curls" från Tigi's Bed and Head serie. Det har en anti-frizz effekt och framhäver lockarna och gör dem mer kontrollerade. Med andra ord borde det ju omvandla mina krusiga "lockar" till ett fint svall, haha! Kanske inte riktigt, men man kan ju hoppas...


Kommentarer
Postat av: Emma

Gabi, sätt in en bild på dig!!!

2010-04-02 @ 10:08:26
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Mohahhahaa =)

2010-04-02 @ 11:10:15
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0