Fredag

I dag har jag varit på inträdesprov, som räckte hela dagen. Det blev dock lite brottom imorse eftersom jag måste hinna tanka moppen innan vi åkte iväg, dessutom började det plötsligt snöa. Stora flingor ännu till. Dem ser man lyckligtvis inte spåren av mer.

Efter inträdesprovet gick jag, Emma och Alex för att ta en välbehövd fika. Vi satt ute och njöt av solskenet, och för att ännu få lite mer sommarkänsla åt jag en riktigt god hallonpaj, mums!

Sedan åkte jag hem för att göra mej klar gymmet, och upptäckte att jag har väldigt lite tid på mej att göra mej klar. På kvällen blev det alltså ett pass på gymmet med några av girlsen.

Nu ska jag ta vara på helgen och sova ut riktigt ordentligt, så det blir nog sängdags för mej snart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0