Suck och pust!

Jag hade ju tänkt ladda upp bilder från klassresan, men nähäpp. Jag berättade ju för ungefär en vecka sedan att minnet på datorn verkade vara fullt. Hur fasen det nu har gått till vet jag inte, det borde ju vara typ... nästan omöjligt i alla fall. Det konstiga är att innan vi åkte ville jag tömma min kamera på foton så att jag skulle kunna fota hur mycket som helst sedan, och då funkade det att ladda ned bilder till datorn, men nu mitt i allt ska minnet tydligen vara fullt, suck!

Några foton från Ålandsresan blir det alltså inte just nu, men istället kan jag ta och sätta in lite bilder från förra lördagens plåtning (Ja, jag vet att det är sent). Just det ja, jag höll på att glömma att berätta att det inte blev någon igår eftersom ingen riktigt orkade med det då.





Jaha, nu blev det något problem igen, så några fler bilder blev det inte. Åååååh, vad jag blir irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0