Onsdag = pluggdag

Jobbigt värre! Franska prov imorgon plus en massa andra läxor! Franska är ett så otroligt svårt språk, inte alls som svenska eller engelska. Men det är absolut ett jättevackert språk då man väl kan prata det. Så det är vad jag försöker intala mej själv: med flera språkkunskaper kommer fler möjligheter. Det kommer att vara så himla skönt att ha det överstökat imorgon. Fast det slutar inte där. Näpp, för det här är bara början av prov perioden. Dessutom kommer jag antagligen att ha problem med att lämna i uppsatsen i modersmål, som ska lämnas i på fredag nästa vecka, i tid. Men det är bara ett år kvar i den här skolan, så jag ska kämpa. Fast sen blir det ju ännu svårare på gymnasiet, så det var ju till stor tröst!



Jaha ni, här sitter då en stressad och aningen trött Gabi...


Med en hög av böcker framför sej!


Nu måste jag fortsätta plugga, så hörs vi någongång i framtiden. Ni vet hur det är med mitt bloggande!


Kommentarer
Postat av: soffi

haha :D lilla söötin ;D <33

2009-09-30 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0