Ojdå...

Okej, hur länge har jag haft "paus" från bloggandet nu? Typ två veckor? Holy shit! Hade dock ingen aning om den här pausen. Det låter nog hemskt konstigt att säga det så här tidigt på terminen, men sanningen är att jag har haft en massa skolarbete att fixa, och det har gjort mej totalt utmattad.

Jag har dessutom blivit förkyld, så jag bara sitter och snorar. Nice.. Till på köpet synns det att jag är förkyld. Jag ser ut som värsta Rudolf med röda mulen, och jag skämtar inte. Så det gäller att ha ett paket näsdukar med sig vart man än går, hehe...

Men nu tänkte jag faktiskt börja blogga på riktigt, inte för att jag har så många läsare heller. Fast jag kan ju inte säga att jag har ansträngt mej särskilt mycket för att få det heller. Men det är heller inte den största anledningen till att jag bloggar. Jag bloggar för att blogga, så enkelt är det.

Så småmingom ska jag gå till sängs, har inte sovit så mycket de senaste nätterna, så det skulle nog inte skada med en lång natts sömn, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej på dig!

Har du hört Robert Pattinson sjunga? Det har nog de flesta vid detta laget, men även om du har det, så råder jag dig att kika in på min blogg och lyssna lite på hans underbara röst!

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-09-03 @ 09:43:23
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0