Måndag

Vet ni vad? Idag har jag varit jatteduktig och joggat en runda! Okej, så häftigt var det väl inte, men det var säkert åtminstone en månad sedan jag joggade sist. Alltså det är ju egentligen rätt obetydligt om man bara joggar en gång i månaden, men nu har jag lovat mej själv att börja motionera regelbundet. Jag tänker börja vara snäll mot min kropp och börja motionera och inte stoppa i mej en massa onyttigheter som jag har börjat göra på sista tiden. Otroligt vad sötsuget kan vara stort ibland!

Imorgon är det ingen skola, utan då är det meningen att vi ska jobba ihop en slant till hungerdagsinsamlingen. Jag och Alexandra ska stanna här hemma och tvätta fönstren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0