Måndag

Så var det måndag igen. Jag har genomlevt den här tröga dagen med hjälp av Saras dåliga skämt, som de andra tydligen plågades av under Lördagskvällen.  Två kossor var ute och flög, bla, bla, bla... haha... Skitkul, eller hur? Ta inte illa upp, plutten, You know I love you!

Vet ni vad jag har kommit fram till idag? Den eventuella lösningen till varför min hy har blivit så dålig! Visst måste man hålla sin hud ren och sköta om den från utsidan, men visst påverkar andra faktorer också huden som t.ex. vad man äter. Och jag har på sistone  satt i mej  vad som helst (antar att det har med tonåren att göra), eftersom jag inte går upp i vikt så lätt har jag inte brytt mej om det. Men ärligt talat behandlar jag min kropp som skit. Jag har dessutom börjat äta fiskleveroljatabletter, som tydligen ska vara bra för huden, men de har inte haft någon vidare inverkan än i alla fall. Japp, det är kanske lösningen på problemet med min feta hud, men det finns också områden som är extremt torra, vatten är antagligen kuren för det. Massor av vatten! Fast problemet med min torra hud har jag en jättebra fuktighetskräm till, även om den kostar en del. Herregud, vad jag tjatar om allt möjligt och ingenting!

Okej, jag tror att jag har pladdrat på tillräckligt länge nu. Suck, jag har inte fixat så mycket på tillvalsengelska projektet. Så jag får vara effektiv imorgon. Fixar ett projekt om Pixie Lott, hon har verklig talang så gå gärna och lyssna på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0