Lördag -nästan en vecka sen sist...

Jo, men visst uppdaterar jag ofta? Nämen, nu måste jag ju faktist börja skärpa mej på allvar. Tänkte bara höra av mej lite kort, för Gabi, världens sämsta bloggare har ju inte heller berättat om att hon har varit på klassresa till Åland med 9b, men nu är hon i alla fall hemma, haha!

Klassresan var väl helt okej, prgrammet som vår lärare hade planerat var väl i och för sej lite trist. Men mer om det får nu höra senare, för nu ska jag snart i väg igen. Jag och tjejorna ska nämligen iväg till beachen för att ha en liten "plåtning". Tur för mej att jag har sovit tillräckligt den här natten, vaknade först klockan halv två.

Som sagt, berättar mer om resan senare och sätter antagligen in några bilder också, hej för en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0