Låt mej presentera... Världen sämsta bloggare!

Jepp, that's me! Var det verkligen senast på måndag jag bloggade sist? Hmm... Jo, man kan ju fråga sej vad det är för idé med den här bloggen egentligen... Under den gångna veckan har jag varken haft ork eller motivation att blogga, vilket dels beror på att det inte går att ladda upp några bilder, men nu har Alex raderat en del onödiga bilder från datorn, som faktiskt är förvånansvärt mycket! Så lite mer bilder ryms det i alla fall nu, vilket är en lättnad, eftersom minnet på min kamera är fullt. Dessuton skulle jag vilja fixa en total makeover på min blogg, för som den ser ut nu är den inte särskilt lockande att läsa.

Okej, nog om det, hur var eran lördagskväll då? Min tillbringades på restaurang för att fira Soffis födelsedag (som var på sommaren, heh!). Min kamera blev tyvärr hemma, så även om jag skulle kunna ladda upp bilder, har jag inga aktuella bilder.

Förresten har jag varit och klippt mej under veckan, eftersom mina toppar började se rätt risiga ut. Som sagt ville jag bara fräscha upp topparna lite, men herregud vad mycket kortare det blev! Så mina planer om lång hår gick åt skogen. När det var plattat var det väl inte så hemskt, men seadn när det lockar sej ser det en hel del kortare ut.

Nu ska jag ta och göra någon nytta, och så hoppas vi att jag hör av mej inom en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0