Äppelveckoslutet lider mot sitt slut

Har just avslutat min uppsats i engelska och tänkte sätta mej ner för att blogga lite. Veckoslutet har för min del tillbringats på sommarstugan. Herregud vad det finns mycket äpplen i år! Största delen av lördagen gick åt att klättra i träden för att få de finaste och största. För det mesta med stege, men nog satt jag uppflugen ca två, tre meter i ett träd. Och jo, mamma blev väl lite orolig...

Ett mysigt veckoslut med my lovely family har jag haft. Lite synd var det att vi missade kvällen hos Fanny. Jag skulle kunna sätta in bilder, men det går ju inte för tillfället på den här mest irriterande datorn som någonsin existerat. Frågar man pappa när han hade tänkt fixa det, svarar han: "Jodå, jag ska fixa det när jag har tid..."

Jag vet att jag fortafarande inte bloggar "på riktigt", men jag måste få det här skolarbetet, som plötsligt har ramlat över mej, överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0