Tisdag -kommer inte ihåg när jag bloggade sist...

Jag har nästan drunknat i skolarbete på sista tiden, så det är orsaken till varför jag inte hunnit blogga. Håller som bäst på med att plugga till Geografiprovet. Hann inte plugga något igår, så det gäller att vara effektiv idag. Sen måste jag ochkså hitta en, eller egentligen två, praoplatser, innan alla ställen är upptagna. Ojdå, jag måste ju hinna packa idag också, eftersom jag inte kommer att hinna göra det innan vi ska åka till Sthlm. Men det blir nog inte särskilt svårt eftersom det säkert kommer att bli en massa shopping där, så jag får försöka packa med lite mindre än jag brukar. Skönt att det bara är en dag kvar på skolveckan! Men nu ska jag återgå till pluggandet, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0