Söndag

Igår hade vi myskväll här hemma hos oss, tog tyvärr inga bilder (ni vet hur det är med mej). Hade tänkt slänga in ett inlägg igår, men sedan blev det bara så att tiden gick och jag hade fullt upp med annat. Tidigare i veckan, när jag sist bloggade sa jag att jag skulle lägga in bilder på shoppingfynden från Sthlm, men som ni märker blev det inget av det. Även om det är lite sent sätter jag ändå in några bilder nu:

"Spräcklig" kjol: Anna Falck Holy, MQ, svart sammetskjol: Paris, Kate
& I, MQ.

Svart tröja med genomskinliga "skrynklor" på ärmarna: Zoul, MQ.

Mörk grå kofta i kortare modell med halvlånga ärmar från Åhlens, och

så ett par möstrade strumpbyxor även de från Åhlens.



Mörkblå kjol från Weekday.



Jag tog en bild på hela outfitten en dag: senapsgul tröja från Åhlens,
ett par jeans som egentligen är mårkblåa med ser svarta ut, från Bik
Bok.

En röd jacka med duffelknappar från Oasis. Hade egentligen tänkt att
jag skulle köpa en jacka i en mer naturnära färg, men jag föräskade
mej i den här så fort jag såg den, och det är väl kul att lysa upp
höstmörkret med en röd jacka.



Ett par beige skor med en liten klack från DNA-shoes.

Stor väska från Scorett.


På båten köpte vi förstås lite godis, och för min del blev det även ett
läppglans: Aqualumière Gloss från Chanel i nyansen Candy Glow.

Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på vissa ev bilderna och för att jag skriver som en kratta idag.


Kommentarer
Postat av: lizette

jättefina grejer! :)

2009-11-03 @ 11:13:18
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0