Söndag förmiddag

Nu har det då gått en tid igen sedan jag bloggade sist. Hade tänkt slänga in en snabb resumé av min dag igår, men jag somnade på soffan innan jag hann göra det.

Dagens planer är följande: Nu borde jag egentligen skriva på uppsatesen, men som ni märker gör jag inte det. Sedan klockan tre har Riina poolparty och då ska vi fira att vår lilla prinsessa äntligen fyller 15! Ja, egentligen fyller hon först på måndag, så kom ihåg att gratta henne då allihopa! Så snart borde jag börja fixa mej iordning, så mycket som det nu går, eftersom jag inte äger något vattenfast smink. Men packa mina grejer ska jag i alla fall börja göra snart.

Kanske jag säger det här lite sent: jag vet inte hur det är med er men enligt mej var det helt fel person som åkte ut ur Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0