Torsdag

Här sitter jag och kladdar ner tangenterna med handkräm. Usch vad mina händer svider! Ni skulle se dem, det ser ut som om jag har utslag eller något, men sanningen är att de bara är otroligt torra. Det känns som om man har ett skal på händerna. Aj aj aj!

Idag har jag och Alex varit till stallet. Emma var också med idag, och vet ni vad hon sa när hon såg Santtu? "Oj, vad fin han har blivit!" Så det beror väl på hur man tolkar det. Han har faktiskt blivit lite smalare, och fått en sin härliga kopparfärgade vinterpäls. Söta lilla nallebjörnen!

Förresten så verkar svininfluensan ha invaderat den här stan också. Det är jättemånga som är sjuka just nu, alla har väl inte svininfluensa, men det gäller att vara försiktig.

Nu är jag alldeles utmattad efter dagen så nu ska jag nog börja släpa mej till sängs. Tror att jag ska sätta ett tjockt lager handkräm på mina katastrofala händer och sedan sova med ett par tunna vantar. Eller så tar jag och bokstavligen dränker mina händer i vetegroddsolja. Nåja, godnatt med er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0