Tillbaka i skolan

Japp, så var det skola igen. Inte alltför trevligt att vara tillbaka efter två veckors "ledighet". Dagen var inte så påfrestande, det var bara nervositeten inför svininfluensavaccinet som tog på krafterna. Jag har sådan nålskräck! Dessutom har det varit ovanligt många sprutor på sista tiden. Usch, jag jag var otroligt skakis före sprutan, men sist och slutligen var det inte så hemskt. Det går ju rykten om att armen man har fått sprutan i domnar av helt, men jag har inte känt något, förrän nu. Det börjar kännas lite ont i armen när man lyfter upp den, men visst går den att röra på.

Idag var det också betygsutdelning. Mitt ser väldigt bra ut, min åtta i geografi är jag dock inte så stolt över. Annars är jag väldigt nöjd. Ja ni, vi kortare personer trodde att vi skulle få veta dansparen idag men icke. Suck och pust, jag är redan inställd på att vi kommer att bli utan.

Nu måste jag gå och fixa klart praodagboken till finskan.

Kommentarer
Postat av: igge pigge

braa gabi!! du bloggar ofta, jee:) fortsätt så!♥

2009-11-30 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0