Resten av praoveckan

Jahapp, nu har jag legat lite på latsidan igen angående bloggandet, så jag har bara berättat om första praodagen. Resten av veckan var ungefär likadan, samma rutin på morgnarna. När jag kom dit torkade jag damm av alla hyllor och bord, det tog ungefär hela förmiddagen. Sedan har jag lunchat med syrran, varje dag i hallen, ibland vårrullar, ibland något annat.

Efter lunchen har det varit rätt slappt. Mina uppgifter har för det mesta varit att bara se till så att kläderna i affären är snyggt och prydligt ordnade. Ibland hittade de på andra uppgifter att åt mej också, som t.ex. att tvätta speglar, moppa golvet, prissätta lite kläder etc. Men såna uppgifter gick rätt snabbt att slutföra. Mitt arbetsschema har alltså inte varit sådär jättehäktiskt. Det är minuset med den här praoveckan.

Det positiva med att praoa på Benetton har varit att de har varit jättetrevliga och snälla mot mej. Dessutom tyckte min arbetsgivare att jag hade varit duktig och flitig och att det var bra att jag tog egna initiativ. Förutom den tröjan som jag hade på mej medan jag jobbade fick jag en till tröja som belöning.

Det var ett extra bra slut på veckan eftersom vi gick och såg New moon! Enligt mej var en första Twilight-filmen bättre, men den här var absolut värd att se den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0