Nej, nej, neeeeeej!

Jo, ni vet klänningen jag beställde...? Mamma åkte och hämtade den på posten idag och den är ännu snyggare i verkligheten! Jag skrev ju att min egentliga storlek var slut, och att jag var rädd för att den här skulle vara för liten. Gud vad jag var nervös när jag skulle pröva den! Dragkedjan gick fast, men den känns som om jag kan spräcka den när som helst...

Den här bilden är inte riktigt rättvis, den är snyggare på. Den är fluffigare under randen med stenar än den ser ut. Kvalitéen är heller inte den bästa. Den ser rätt stor ut på bilden, eller hur? Men den är väldigt åtsittande vid området med stenarna som ligger lite högre än midjan. Jag fick faktiskt lite anorektiska tankar och började fundera om jag faktiskt är tjock, men det verkar vara mina revben som är ivägen, för jag har väldigt konstiga proportioner.

Imorgon ska jag gå till sömmerskan och se ifall hon kan göra något åt problemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0