Lördag

Har kommit hem från stan nu. Jag och syrran var och köpte en present till pappa, eftersom det är farsdag imorgon. Sedan ska vi bara fixa ett snyggt kort till.

Igår kändes verkligen som en konstig dag. Först pratade Emma om att hon kände sig så himla trött, och ironiskt nog blev jag också så trött att jag skulle ha kunnat somna om jag skulle ha lagt mej ner. Jag hade också en smula huvudvärk, som inte var jobbig direkt men som hela tiden gjorde sig påmind. Så jag trodde att jag skulle bli sjuk, som så många andra är just nu, men det måste nog bara ha varit fredags trötthet, för idag känner jag mej som vanligt igen.

Såg precis att klockan nästan är halv fyra. Usch, inte skulle lördagar få gå så snabbt. Särskilt nu när den här mörka dystra tiden börjar komma. Får se vad jag nu gör av restan av dagen. Skulle ha lust att baka något, och det är inte så ofta det händer! Sedan måste jag bara ut och jogga ikväll, för nu när vi inte har några prov hinner man ju göra det varje vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0