Julen närmar sej...

Japp, snart är det december, mysigt! Jag bara älskar julstämmningen! Vi i familjen ska fira lilla jul med vår lite ovanliga tradition... Vi ska grilla korv framför öppna spisen, hehe...

Uppdateringen gick inget vidare den här veckan heller, men jag har faktiskt inte haft så mycket att göra. Alla har haft så mycket behandlingar att de inte riktigt har haft tid med mej. Igår hade jag dock full upp med alla de tusentals nagelfilarna de hade fått in. Igår fick jag även spraytanninginnan jag slutade, som jag inte är så nöjd med. Riinas blev ju så bra, men jag märkte idag att min är inte alls jämn, det verkar som om all brunhet har samlats runt munnen. Så jag tycker att jag mer eller mindre ser ut som en björn.

Slänger samtidigt in några bilder av dagens inköp:

En lampa till mitt rum som jag så länge sökt efter!



Örhängen till balen.

Ett armband som passar bra ihop med stenarna på min balklänning.
Angående min klänning så har sömmerskan gjort underverk, så nu
sitter den bra.

Både armbandet och örhängena var som en lilla julpresent av mamma.



Dessa får kanske pryda mitt hår på balen, har inte bestämt vad jag ska
göra med dem än.

Last but not least: en hårborste! Rätt ointressant eller hur? Jag hade en

likadan förrut, men en dag var mitt hår ett enda stort trassel, så den gick
av helt enkelt. Det är svårt att hitta borstar som här tillräckligt starka
"taggar" för mitt hår, men den här brukar klara det mesta.

Det enda jag inte ännu har skaffat till min outfit till balen är kuvertväska, fast i och för sig har mamma en lackväska som skulle gå bra ihop med mina skor...


Kommentarer
Postat av: Riina

Konstit min spray fasnade nästan inte alls runt munnen! men benen blev fläckiga för mig!

men du kan ju FÖRSIKTIGT ta bort lite av färgen genom att blöta huden och sen "dutta" FÖRSIKTIGT med en handuk

2009-11-29 @ 10:12:05
URL: http://riinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0