Ingen skola i två veckor framöver!

Woohooo! Nu var det sista skoldagen för den här perioden, nästa period inleds med en två veckor lång prao! Man måste ju ändå jobba, men gud vad skönt att inte ha några läxoe när man sedan kommer hem. Jag vet inte ifall jag berättat om var jag ska vara på prao, men jag ska i alla fall praoa på Benetton första veckan. Ska jag vara ärlig så är jag lite orolig för det, eftersom chefen är helt finsk, så de sa att jag måste kunna finska. Jag sa att jag jag nog klarar mig på finska, men på sätt och vis ångrar jag mej nu. Jag förstår finska utmärkt, men pratet är en helt annan sak, jag antar att jag pratar hyfsat bra, men jag kan inte påstå att min finska är perfekt. Verkligen inte! Nåja, vidare till andra veckan. Då ska jag vara på Ihohud, någonsorts hudvårdsklinik, dit bland annat jag brukar gå på ansiktsrengöring.

I det här inlägget tänkte jag ocså skriva lite om Blubbis, som tog vår troligtvis enda seger i niornas klasstävlingar idag! Niorna hade alltså olika tävlingar idag där representanter från klasserna skulle tävla mot varandra. Limbo var grenen Blubb tävlade i. Den människan måste ju vara gjord av gummi, hur kan man annars klara limbo på sådär låga höjder? Vi är hur som helst väldigt stolta över dej!

En sak till hörni. Ni vet min balklänningsångest? Jag hoppas jag kan vara lugn nu, för nu är den här på väg hem till mej:

Äh, det gick inte att sätta in en bild av den. Det är i alla fall en mörkblå klänning, med små stenar, från asos.com. har även köpt ett par skor, rätt vanliga lackpumps med peeptoe och låg klack, eftersom jag är nybörjare när det gäller klackskor, man ska ju trots allt kunna dansa i dem också. Nu behöver jag bara en kuvertväska och kanske en sjal att sätta över axlarna också. Det vill säga om det visar sig att klänningan passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0