Fullspäckad dag

Har precis kollat på ett sorgligt avsnitt av Grey's Anatomy och skrivit klart uppsatsen i finska. Lite jobbigt var det eftersom det här hushållets enda finska ordbok består av tre stycken enskilda böcker, onödigt!

Nåja min dag gick i alla fall till på följande sätt: Först var det som vanligt skola, sedan hann jag bara hem för att proppa i mej några mackor, och sedan tog jag bussen in till stan för en fika med Emma på Waynes. Vi klargjorde för paneldebatten i svenska som vi har på fredag, över en kopp cappuccino (chai latte i Emmas fall). Så nu har vi läget under kontroll på den fronten, för vi fastbeslutna vid att vinna det här!

Sedan åkte jag hem en sväng för att äta, och sedan hade vi informationsträff om skriftskolan. Var säker på att Emma skulle försena sej, haha! Men det gjorde hon inte!

Nåja, nu har jag bloggat två dagar i rad (stora framsteg för mej). Så jag ska försöka förbättra uppdateringen i bloggen, som varit urusel tidigare. Men nu ska jag i alla fall gå och sova så småningom, god natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0