Första praodagen

Jag har inte haft en sådär jättestressig och tung dag på mitt praoställe Benetton, ändå kom jag hem med huvudvärk. Förmiddagen gick åt till att torka damm från hyllorna. Som tur var använde man torra dammtrasor som på något sätt ändå drar åt sig dammet där. Att torka med blöt trasa ock hink skulle ha varit rena tortyren för mina händer. Efter lunchen med syrran fixade jag iordning i hyllorna. Ungefär så såg resten av eftermiddagen ut, men jag fick också klä en barnskyltdocka, hon blev jättesöt!

Inte särskilt varierande uppgifter har jag alltså haft idag. Min arbetsgivare höll tydligen med, för hon sa att hon skulle försöka komma på lite mer uppgifter till imorgon. På tal om chefen så är hon så är hon väldigt trevlig, men hon kan som sagt inte särskilt mycket svenska.

Hmm... nu har jag skrivit om min dag här, då jag egentligegen borde skriva i praodagboken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0