Första dagen på andra praoveckan

Det här med att uppdatera om mina praodagar gick ju inget vidare förra veckan, så jag tänkte försöka igen den här veckan, haha! Idag har jag: strukit kläder, fixat ljus i ljusstakar, sett hur en fotbehandling går till, torkar damm och druckit äckligt kaffe.

När jag kom dit skulle fixa lite ljus. Sedan ville en av dem som jobbade där att jag skulle sätta mej ner med en kopp kaffe, så att hon skulle kunna berätta lite om vad de gör där och sånt. Jag var artig och tog en kopp kaffe. Det fanns varken socker eller mjölk, och de gånger jag dricker vanligt kaffe, dricker jag det med båda. Men jag lyckades trots allt få i mej hela koppen med kaffe.

Sedan strök jag skjortor och förkläden en stund. När jag varit på lunch fick vara med och se på en fotbehandling. När det var klart fortsatte jag med damtorkningen som jag hunnit börja på innan lunch. Själva damtorkningen tar inte så länge, det är att flytta på de ändlösa raderna av hudvårdsprodukter som tar tid. Där har ni alltså en kort sammanfattning av min dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0