Söndag

Sitter här och lyssnar på Snow Patrols Chasing cars. Usch, det är inte hälsosamt för mej att lyssna på såna låtar! Kollade också på några snuttar från säsong tre av Gossip Girl, jag vill se den NU! När det gäller vem som är ihop med vem osv. tar serien verkligen konstiga vändningar, fast Ed, Chase och Penn är ännu hottare i säsong tre!

By the way fick jag fler lilla julklappar av "tomten" (mamma) igår kväll:

Dumle julkalender, mumms! Tuggummipåse och en Hello Kitty-pyjamas.

 

Så fick jag ytterligare ett armband av mamma som även det passar
bra med min klänning. Gissa vad hon sa när jag fick det? "Jo, Gabi...
Tror du att jag skulle få låna det när vi har julfest på jobbet...?" Haha!
Visst får du det, mamsen!

Just det ja, det börjar dra ihop sej till balen också, och vi kortare personer känner av en viss diskriminering från lärarnas sida. Vi har nämligen inte fått veta vem vi ska dansa med än. Vi får se hur det går, det finns fler killar än tjejer, så det kan hända att tjejer måste dansa med varandra.

Så var det skola imorgon igen, usch! Det har varit så skönt med prao, men jag ska försöka stå ut tills jullovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0