Lördagen so far

Kom för en stund sedan hem från stan. Först gick jag och syrran och kollade på accessoarer till balen (skor, sjal, kuvertväska, smycken etc.). Jag köpte dock ingenting eftersom jag inte vet säkert om klänningen från asos passar. Den borde komma senast på fredag, men mamma fick ett meddelande om att den redan är ivägskickad, så förhoppningsvis hinner den komma innan det.

Sedan mötte vi upp tjejerna vid Wayne's för lunch/fika.

Sötisen Emsi.

Puss på dej  Ika!

Alltid lika fina Riina.

Soffi hade inte lust att vara med på bild idag och Alexandra spelar med.

Sedan efter den långa fikabesöket, gick vi bara och strosade runt på stan, bussarna går ju inte speciellt ofta på helgerna. Vi prövade bland annat skor, och Emsi prövade typ varenda sko i hela Bianco!


Kommentarer
Postat av: Riina

å du satt endå upp dendä föfäliga bilden på mig

2009-11-14 @ 19:03:32
URL: http://riinas.blogg.se/riina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0