Onsdag

Har precis kommit hem från stallet. Ridningen gick bra bortsett från att det var väldigt många i manegen, så man kunde inte göra vad man ville eftersom det fanns så lite utrymme. Annars har min dag varit som vanligt. Kanske jag har nämnt det här några gånger förut, men det är verkligen så att med det här fina gänget blir det skratt varje dag. Händelsen som orsakade dagens skratt var följande:

Blubb: Det finns ingen annan här som är överviktig förutom jaag.

Jag och Ika slår henne.

Blubb: Aaaj!

Emma: Men hörrudu, det kan ju bara vara så att du har tung stenbomme... Nej, vad heter det? bomsten?

Jag: Ja, öh, menar du kanske benstomme?

Allihopa skrattar, speciellt Soffi, haha!



Förutom det vill jag meddela att jag börjar få balklänningsångest. Balen är om lite mer än tre veckor, och jag måste hitta någon så snart som möjligt. Drömklänningen skulle vara den i Versaces reklam för parfymen Versense, haha! Visserligen ser man inte hela, men medge att utgående ifrån vad man ser av den ser den ut att vara skitsnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0