Aldrig en tråkig dag med mina tjejor!

Woohooo!!! Idag var sista provet för den här provperioden. Kemiprovet som vi hade idag gick väl sådär. Det brukar alltid bli så att fast jag pluggar häcken av mej, visar det sig sedan att jag pluggat på fel saker. Matteprovet som vi fick ut idag är jag däremot supernöjd med, trots att jag senare märkte att mina fel var rätt dumma. Men 9½ nöjer jag mej absolut med.

Även fast mina vänner var aningen missnöjda med sina provresultat, var alla på förvånansvärt gott humör. Konstigt nog blev det ovanligt mycket skratt den timmen. Herregud, vad jag skrattade! Som sagt, det blir aldrig en tråkig dag med de här girlsen, vi vet hur man uppmuntrar varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0