Tisdag

En grej jag glömde att säja igår var att min rygg har blivit rakare! Jippiii! Jag blev inkallad till hälsosystern igår. Hon mätte min rygg och sa att den den nog var på väg åt det bättre hållet. Hon sa något om att den hade varit 7 - 5 förra gången och nu var den 3 - 3. Alltså jag vet inte hur man mäter sånt där, men det låter ju som en positiv förändring. Det hade abslolut inga förväntningar på att den skulle ha ryggraden skulle ha rätat ut sig, men troligen kommer min ryggrad att vara helt rak när jag har växt klart.

Idag är det mest plugg som gäller och imorgon ska jag gå på ansiktsbehandling, mmm.... Skönt! Jag kanske även shoppar lite nödvändiga saker som behövs med tanke på Kreta-resan.

Nu ska jag återigen ta och stoppa näsan i biologiboken och sätta igång att plugga som bara vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0