Sommarlov!

Trettionde maj, dagen vi alla har väntat på sedan augusti är äntligen här! Tjohoo! Det känns dock inte som sommarlov, men det är sant: två och en halv månads ledighet! Har ni några planer för i sommar? För mej blir det som sagt jobb de två första veckorna, sedan hyr vi eventuellt hästar någon gång vi månadsskiftet, Resten av sommaren består antagligen av slappande vid sommarstugan. Inte sådär jättemycket program för mej alltså. Fast det är ju inte för sent att sätta in mer program än.

Riktigt nöjd är jag med betyget, dessutom var det bland annat jag som fick ett stipendie på trettio euro. Ganska förvånande att jag fick det. Fast jag fattar fortfarande inte varför, när man frågar någon säjer de bara att det är några i varje klass som ska få det. Jag antar att de har haft lite problem att välja ut någon från problem klassen 8b, hehe! Så nästa år blir vi alltså nior. Otroligt vad tiden går snabbt, lite skrämmande att nästa läsår är året då man ska försöka höja vitsorden till max...

En liten "för-att-jag-har-varit-så-duktig-i-skolan-present" väntade när jag kom hem. Den innehöll två länkar till mitt Nomination-armband:


030301-07 - Composable Classic LETTERS in stainless steel , 18k gold and Cubic zirconia (G)

Ja, förresten blev vi "tvingade" att vara med i hopptävlingen imorgon, får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0