Pa Kreta

Okej, for det forsta vill jag ursakta for att det jag skriver later hemskt konstigt. Jag skriver pa en av hotellets datorer sa det finns inte, ja jag kan ju inte skriva det som inte finns har pa tangentbordet eftersom det inte finns, haha! I alla fall, det finns inte a, a och o (jag hoppas ni forstod).

Vadret har inte varit det basta idag, sa nu har jag lite extra tid att blogga. I morse regnade det och askade det som fasen, dessutom hade vi fonstret lite pa glant, sa det var ju absolut en av de trevligaste satten att vakna pa; att fa en massa regndroppar i ansiktet, haha! Eftersom det var sa daligt vader besamde vi oss for att aka till Chania idag. Val dar sken solen en stund och det blev skitvarmt, men det regnade anda om vart annat.

Igar spenderade vi storsta delen av dagen pa stranden, anda tills det borjade blasa mot eftermiddagen. Det var i alla fall skont sa lange det varade. Vattnet ar passlig temperatur, och sa kommer det harliga vagor som ar skona att ligga och guppa i. Havet ar ju forstas valdigt salt, men det gar att leva med.Fast det ar ju sjalvklart inte sa kul om man far en kallsup.

Pa eftermiddagen gick vi for att spela minigolf, och surprise, surprise; Jag forlorade! Vilket var ganska vantat. Hmm... Vad mer ska jag beratta... Det har var val allt for den har gangen.

Just det, det kommer tyvarr inga foton under min vistelse har, eftersom jag glomde kamerasladden hemma, men nar ajg kommer hem laddar jag upp dem. Vi hors, hejda!

Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig med!... Hur skall jag klarar mig utan er i en månad!!?? Jag skriver åt er på mejlen vad som händer i gossip girl idag. Kan ju tyvärr inte banda det eftersom våra didiboxar inte kan det. Men älskar dig bästis! :)

2009-05-19 @ 20:55:28
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: emma

kom förresten ihåg att kolla eran mejl så ofta ni är på datorn, okej! :) Så kan vi ju mejla där :)

2009-05-19 @ 21:02:52
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: ika

ååh vad kul, we all miss you, kom hem! <3<3

2009-05-20 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0