Onsdag

Två dagar kvar i skolan och sen är det sommarlov, jipppiiiii!!!! Eller i och för sej är det tre eftersom själva avslutningen är på lördag. Men så här nära terminens slut gör vi nästan ingenting i skolan. Skulle det inte passa att sommarlovet skulle börja en vecka tidigare i så fall?

Även fast sommaren är så pass nära känns det nog en aning som höst idag. Det blåser som bara vad där ute, fast grönt är det ju i alla fall, så det är väl det som skiljer denna vårdag från en höstdag. Men nåja, mestadels har vädret varit fint på senaste tiden, så jag ska inte klaga. Åååh, vad jag längtar till sommarlovet! Tänk att det är bara om några dagar, det känns dock inte alls som att vi närmar oss sommarlovet. För trögtänkta lilla jag får det väl bli en trevlig överraskning då, haha!

Just det ja, jag har glömt att berätta att jag har fått sommarjobb också. Mitt sommarjobb kommer att vara på mammas jobb de två första veckorna i juni. Rätt kort tid, det var tydligen någon kampanj-grej för för ungdomar över femton år som vill pröva på det här. Dessutom passar det mej utmärkt eftersom jag vill ha ledig tid för mej själv också. Jag vill bara tjäna lite extra fickpengar, så jag kan unna mej själv något extra. Eller så sparar jag det för framtida behov. Detta är en jättebra chans för mej att skaffa jobberfarenheter.


Inköpen från Kreta som jag glömde att sätta in igår:

Ett par läder "flipflops"
Ett par vanliga flipflops
En Gucci-scarf
Två Lacoste-toppar
En Fendi väska (vet dock inte om det blir min, men Syrran sa att ifall inte jag använder den så tar hon den, så den blir i alla fall använd, that's for sure!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0